En följetång!

Ja ni kanske undrar hur det har gått med min soffa som jag beställde från Furniturebox!?
Ja då kan jag tala om att det har INTE löst sig ännu! :-(
I onsdags kväll förra veckan gjorde jag anmälan/reklamationen om att de skickat en fel del, och i min värld så borde det inte vara så stort problem för dem eller svårt att lösa, det är ju bara att skicka rätt del.
Men jag vet inte om de som jobbar där är inkompetenta eller bara totalt oengagerade i sina jobb!?
Det skulle iag ta ca 2 dagar för dem och så skulle jag få ett besked, MEN när jag ringde i måndags så hade fortfarande inte ett skit hänt (då hade det gått 2 vardagar plus en helg), så tjejen jag pratade med då meddelade lagret, och då fick jag ett mail senare under dagen där det stod:
 
Hej Pia!

Tack för er anmälan.

Vi har kontaktat leverantören angående ert ärende och inväntar återkoppling från dem. Vi återkommer sedan med ett bra alternativ på hur vi kan hjälpa er.

Har ni frågor eller funderingar, tveka då inte att höra av er till oss på mail, chatt eller telefon.

Önskar er en fortsatt trevlig dag!


Med vänliga hälsningar Kim
 
Då ringde jag upp och pratade med samma tjej igen och ifrågasatte vad Kim menade med att kontakta leverantören!? Även hon tyckte att mailet var väldigt skumt!
 
Vaddå kontakta leverantören!? Det är u för f...n handhavande fel, dvs de har ju tagit fel del på lagret.
Nu har det gått ytterligare 3 dagar och jag har fortfarande inte hört ett ljud ifrån dem!
Detta är så sjukt dåligt och klantigt skött av dem , så jag kommer att kräva en ordentlig kompensation!
 
Så idag skickade jag detta mail:
 
 
Nu är jag väldigt irreterad och trött på att vänta på att ni ska höra av er!
 
Jag måste säga att detta ärende har skötts väldigt dåligt och jag skulle vilja komma i kontakt med eran chef/ansvarig!
 
Jag har fått 2 kolli varav ett kolli var felaktigt, någon som lastat har tagit fel del och skickat, så jag förstår inte varför ni ska kontakta leverantören ang detta. Det måste ju finnas en del till min soffa som är kvar hos er!?
Det är väl bara att skicka RÄTT del så är problemet löst!?
Jag har nu väntat i snart 3 veckor på en soffa som ni lovar 2-5 dagars leverans på.
Så jag har fortfarande emballaget kvar på den felaktiga delen och gör det bästa av situationen.
 
Som ni ser så har jag köpt den rosa mattan igen, fast lite mindre , dvs samma storlek som den grå,
den andra storleken skulle bli för stor till den soffan.
 Dessutom så har jag smygit in lite mer rosa detaljer, som ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0