Följetången inte slut ännu...

Igår fick jag äntligen mail att min soffdel är skickad från deras lager (äntligen), så idag ringde jag för att höra hur de tänkt sig med leveransen/ uppbärningen/ returen av den felaktiga delen/ kompensationen, m.m.... Det visste hon inte!?
Hon sa att returen måste bokas separat och jag måste få retursedlar som JAG ska fylla i !?
Det är ju för f...n inte MITT problem!'
Jag sa att jag bor i en liten etta och kan omöjligt ha den felaktiga delen stående en dag extra eftersom jag inte har plats, utan den MÅSTE gå med vändande leverans, dvs de som levererar min rätta del får ta med sig den felaktiga.
Det är inte mitt problem hur de löser det , så länge DE löser det!
Jag kan inte behöva vara till pass ännu en dag/kväll för att de ska komma och hämta den andra, det innebär 3 dagar som jag måste passa dem istället för om de gjort rätt från början så hade det bara varit en deg/kväll.
Dessutom kan jag inte hjälpa till att bära denna gång eftersom jag har så ont i min axel.
OM de inte tar med sig delen så sa jag att jag ställer ut den i farstun och då blir den skitig eftersom vi håller på med stambyte, och dessutom så får den inte stå där.
Jag har även pratat med Klarna ang betalningen och sagt att jag betalar inte ett öre förrän allt är löst, dvs jag har den kompletta soffan, och fått min kompensation, så de  sköt upp betalningen.
 
Så nu skulle hon kolla med sina chefer och kollegor!
Detta mail fick jag av dem idag! 
hekr oproffesionellt skrivet med dålig svenska.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0