Ska följetången äntligen få ett slut?

Igår lovade Furniturebox att höra av sig ang leveransbesked och retur av den felaktiga soffdelen, MEN som vanligt hörde jag inget mer än det kryptiska mailet med dåliga ursäkter om förseningen m.m....
Imorse får jag ett sms från DHL där de skriver att de kommer någongång mellan kl 11-14 imorgon och levererar den nya delen, trots att det är just det som jag har påpekat gång på gång till Furniturebox att jag måste ha leverans kvällstid eftersom jag jobbar varje dag.
Så jag ringde upp DHL för att höra om de fått in ändringar anf leveranstid samt retur av den felaktiga delen, och som väntat så hade de självklart INTE fått besked om detta.
På DHL sa hon dock att om jag kan få Furniturebox att maila dem att den ska levereras kvällstid samt retur av den andra så kan de komma redan ikväll.
 
Jag ringde, åter igen, upp Furniturebox och fick prata med en tjej som jag pratat med förut (igår) vars namn börjar på S.... och sa att nu är jag riktigt förbannad, för att de har skött detta ärende så sjukt dåligt, det är under all kritik.
De har inte ens kontaktat DHL trots att jag sa igår att det är brådis eftersom jag fick leveransbesked att soffan skickats ut i måndags och kan komma vilken dag som helst.
Men jag sa det jag kommit överens om med DHL, att det enda de behöver göra är att maila dem ang detta så löser DHL det 
Det är ju f...n katastrof att jag som kund ska behöva ringa och tjata och till slut lösa saker och ting själv!
 
Nu väntar jag med spänning på vad det tycker är en "lämplig" kompensation för allt strulande och katastofala service från deras sida!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0